beading decoupage haft kolczyki komplety kontakt

poniedziałek, 22 października 2012

Wymianka świąteczna u Corale-@rt

Witajcie! Temat wymianek i różnych zabaw organizowanych na blogach wciągnął mnie i to bardzo! Tak, że sama postanowiłam zorganizować coś własnego. A ponieważ pierwszy, najbliższy i najbardziej oczywisty temat, jaki mógł mi przyjść do głowy to nadchodzące Święta Bożego Narodzenia :)


Kilka słów o wymiance: oczywiście tematyka świąteczna, wszystko co kojarzy nam się z zimą, z przygotowaniem do świąt, ze strojeniem mieszkań, domów i choinek, itp. Zakres jest na prawdę bardzo szeroki i myślę, że każdy w różnych dziedzinach jest w stanie sobie z nim poradzić :)

ZASADY wymianki:

1. Zgłoszenie chęci wzięcia udziału w wymiance - czyli pozostawienie komentarza pod tym postem. Miło będzie, jeśli zostaniesz moim obserwatorem :)

2. Wstawienie banerka na swojego bloga, z odnośnikiem do tego posta.

3. W zabawie biorą udział tylko osoby posiadające bloga. Najlepiej podeślijcie mi jego adres w meilu, razem z poniższymi danymi.

4. Wysłanie do mnie meila na adres: coraleart@interia.eu - w treści podając swoje dokładne dane i adres, na który ma zostać wysłana paczka. Proszę o dopisek czy zgadzacie się na wysłanie paczki za granicę? Jeśli nie będzie nic na ten temat zaliczę was do grupy na zgadzających się :)

5. Zapisy trwają do 18.11. (niedziela), do godz. 23.59

6. Dnia 19 listopada (poniedziałek) na moim blogu przedstawię Wam pary, między którymi będziecie się wymieniać prezentami :) i roześlę Wam na meila ich adresy (żebyście wiedziały gdzie wysłać paczkę).

7. W paczce do naszej wymiankowej pary powinien znaleźć się: prezencik, przydasie (czyli wszystko, co może się przydać w tworzeniu) i coś słodkiego :)

8. Po wykonaniu i wysłaniu upominku należy przesłać do mnie zdjęcie całego prezentu i potwierdzenie nadania listu :) na adres: coraleart@interia.eu Zdjęcia umieszczę na moim blogu w dniu zakończenia wymianki - 15.12.

9. Prezenty powinny znaleźć się najpóźniej 14.12 (piątek) u Waszej wymiankowej pary (weźcie pod uwagę okres świąteczny i wydłużony czas przesyłki Pocztą Polską :P).

10. 15.12. - chwalimy się na swoich blogach tym, co otrzymaliśmy i czym obdarowaliśmy drugą osobę :)


UWAGA! Bardzo proszę o przemyślane zapisy. Komentarz pod tym postem, zobowiązuje do zachowania kultury i szacunku do drugiej osoby. Jeśli decydujemy się na wysłanie upominku świątecznego drugiej osobie, to nie możemy sprawić jej przykrości. Czasu jest na prawdę sporo, więc można oszacować swoje siły. Bardzo Was o to proszę!

To tyle. mam nadzieje, że zabawa Wam się spodoba i u przyjemni czas tak szybko zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia :) Pozdrawiam!

P.S. Witam nowe obserwatorki, jest mi bardzo miło, że jest Was coraz więcej!

33 komentarze:

  1. Żeby zachęcić innych, zgłaszam sie jako pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja także się zapiszę, spodobało mi się po wymiance Babie lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, mam nadzieje, że uzbiera się Nas jeszcze trochę osób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie i ja się zgłaszam, bo pomysł z wymiankami i mi przypadł bardzo do gustu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też się zapiszę, kiedyś bawiłam się w takie wymianki ale w świecie "forumowiczek", a teraz spróbuję w świecie "blogowiczek" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką przyjemnością i ciekawością zapisuję się :-) P.S. spotykałam się z tym czasem w regulaminach wymianek, więc może warto było by dodać punkt, że prosisz o przesłanie do danej daty potwierdzenia nadania przesyłki i zdjęcia prezentu? Wtedy jest chyba bezpieczniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też tak uważam :) moim skromnym zdaniem :)

      Usuń
    2. Tak oczywiście już wprowadziłam punkt do regulaminu. Niewiem czemu mi umknął skoro ostatnio sama brałam udział :P Dziękuje Wam za przypomnienie :)

      Usuń
  7. Izunia bardzo dziękuję za zaproszenie...z miłą chęcią skorzystałabym lecz boję się,że nie wyrobię ze wszystkim,bo za dużo mam zobowiązań z których muszę się wywiązać,ale...do 18 listopada jeszcze troszkę czasu,więc może,może... :)Jeśli zdążę-na 100% się zgłoszę-obiecuję!!! Pozdrawiam Cię mocniuchno!!!Brawo-gratuluję pierwszej organizowanej wymianeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. poniewaz czasu na przygotowanie prezentu jest naprawde duzo - zapisuje sie :)pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także z przyjemnością wezmę udział w wymiance, tylko potrzebuję wiecej informacji (jeszcze nigdy nie brałam udziału w tego typu przedsięwzięciu) o ilości przedmiotow zrobionych recznie, wielkosci, co jeszcze powinno byc w paczce no takie techniczne dane :D
    Z przyjemnością dodaje do obserwowanych :D iamieszczam banerek na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, widać że to moja pierwsza wymianka :) Wszystkiego szczegółowo nie opisałam, ale dam Wam później znać w meilu. Standardowo w wymiankowej paczce, za wsze był prezencik, przydasie i coś słodkiego :)

      Usuń
  11. Ja również zgłaszam chęć wzięcia udziału w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powracam z nowiną,iż zapisuję się również(jednak) :))Wzięłam się ostro do roboty i z całą pewnością starczy mi czasu,by wziąć udział w tak fajnej zabawie :)Pozdrawiam serdecznie ;)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. If international bloggers can take part in this swap I'll be happy to participate in it:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy jako Twój nowy obserwator również mogę dołączyć do zabawy?? Podkreślam że mieszkam w Irlandii więc wysyłka do mnie będzie za granice, jeśli to nie przeszkadza.
    Zapraszam również do mojej wymianki jeśli masz ochotę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Magia Świąt już powoli nas ogarnia - ja również z przyjemnością się zapisuję.
    Po raz pierwszy biorę udział w takiej zabawie i mam pytanie - co to znaczy "przydasie"?
    Chciałabym dobrze zrozumieć zasady :) i przez przypadek nie skrzywdzić kogoś.

    pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  17. jako wielka fanka wymianek oczywiście się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się zapisuję i już zaczynam wymyślać świąteczno-choinkowe podarki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. a niech stracę! zapisuję się i ja :P
    oczywiście z przyjemnościa :)
    no i zapraszam na wymiankę do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że nie mam za wiele wolnego czasu, zapisałabym sie gdybym miaął pewność że napewno nie zawale

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką przyjemnością wpisuję się na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział w świątecznej wymiance :)
    Pozdrowienia!!!

    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też zapisze się na wymijankę świąteczną, ponieważ sama kiedyś zastanawiam się nad takiej zorganizowanie ale nie miałabym czasu, aby wszystko dopilnować.
    Mój blog: dasanda.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja przylacze sie do zabawy :) http://swiatamalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również się zapisuje na świąteczną wymiankę.

    http://ewaf-wwolnejchwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnoscia dołanczam do obserwatorów i z wielu wymianek światecznych na blogach wybrałam Ciebie więc zapisuję sie na tę wymiankę z przyjemnością:)Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń